استاندار همدان گفت: نیروی انتظامی آسایش و آرامش خود را برای توسعه، عمران و آبادانی کشور وقف کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان روز شنبه در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح به مناسبت فرا رسیدن هفته ناجا گفت: نیرو‌های مسلح به ویژه عوامل نیروی انتظامی آسایش و آرامش خود را برای توسعه، عمران و آبادانی کشور وقف کردند.

او افزود: به برکت نظام اسلامی و وجود کارکنان پر تلاش نیروی انتظامی هم اینک مردم در کمال امنیت و آرامش فعالیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و عمومی را انجام می‌دهند.

استاندار همدان بیان کرد: مردم همواره قدردان تلاش و کوشش پرسنل نیروی انتظامی هستند و اقشار مختلف از کوچک تا بزرگ با دیدن پلیس احساس آرامش و امنیت می‌کنند.

شاهرخی با بیان اینکه پلیس با هوشمند سازی در همه عرصه‌ها حضور دارد افزود: عوامل نیروی انتظامی با تلاش و کوشش سبب برقراری امنیت در این استان شدند که به گزارش دبیرخانه شورای امنیت کشور همدان جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.

در آیین آغازین هفته نیروی انتظامی از خانواده شهید «مرتضی معصومی راغب» که سال ۸۷ به دست گروهک تروریستی در کرمانشاه به شهادت رسید، آزاده و جانباز ۲۵ درصد «عباسقلی امیر اصلانی»، جانباز ۳۷ درصد «شعبان اوحدی» تجلیل شد.

همچنین در این آیین بازنشستگان انتظامی همدان سرهنگ «ابراهیم سعیدی»، سرهنگ «عیسی قره خانلو» و سرهنگ «علی هوشیار بخش» به همراه پلیس افتخاری «مسعود زُهدی اطلس» تجلیل شدند.

اهدای لوح به سرهنگ حاج آقا مظاهری مسئول برتر در زمینه ساماندهی و بکارگیری اعضای پلیس افتخاری، سرگرد بابک پیرحیاتی نفر منتخب از کارکنان نمونه مسابقه بزرگ انضباطی، سروان وحید پیرحیاتی و ستوان دوم وظیفه میثم مرتضایی جلال از کارکنان ساعی پایور پایان بخش این برنامه بود.

هفته نیروی انتظامی از ۱۷ مهر ماه آغاز شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.