حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: نیروی انتظامی با از خودگذشتگی و تحمل کاستی‌ها خالصانه در تأمین امنیت و آرامش استان تلاش می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای نیروی انتظامی و با عرض تبریک هفته نیروی انتظامی به تمامی کارکنان که با از خودگذشتگی و تحمل کاستی ها، خالصانه در تأمین امنیت و آرامش کشور و استان تلاش می‌کنند از خانواده محترمشان که در اجرای مأموریت این عزیزان را یاری می‌کنند، تشکر و قدردانی نمود.

او در ادامه با بیان اینکه نیروی انتظامی امروز جایگاه ویژه‌ای در جامعه دارد افزود:آن‌ها سنگربان امنیت، آرامش و آسایش مردم هستند.

فلاحی اظهار داشت: نیرو‌های نظامی ما بسیار مظلوم هستند و خالصانه در حال تلاش و کوشش هستند و از رسانه‌ها می‌خواهیم بازخورد کار‌ها و تلاش‌های این نیرو‌های خدوم را به مردم برسانند.

نماینده همدان و فامنین با بیان اینکه امنیت اجتماعی، روانی و اخلاقی جامعه از ارکان پیشرفت هر کشوری است، بیان کرد: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، صلابت، عزت نفس، مهربانی و رافت هستند.

حجت الاسلام فلاحی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره تلاش کرده اند تا امنیت کشور را در عرصه‌های اجتماعی و اخلاقی بهم بریزند گفت: اما به برکت نگهبانان خستگی ناپذیر عرصه نظم و انضباط اجتماعی هر گز به مقصود خویش نخواهند رسید.
نماینده مردم همدان و فامنین عنوان کرد: چارت نیرو‌های انتظامی و نظامی ما نیاز به روز رسانی دارد.

اوافزود: در حوزه آموزشی و اطلاعاتی به مردم و استادان در حوزه‌های مختلف آموزش‌های لازم را بدهید.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.