ملانوری گفت: کارکنان نیروی انتظامی در جامعه مظهر اقتدار و نظم هستند و حافظان امنیت به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در پیامی، هفته نیروی انتظامی را گرامی داشت و به کارکنان این مجموعه تبریک گفت.

متن پیام استاندار خراسان جنوبی به شرح زیر است:

به نام خدا

امنیت کشور، مرهون آمادگی و بیداری کارکنان خدوم نیروی انتظامی است. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

تأمین امنیت که از بنیادی‌ترین نیاز‌های انسان بوده و در تقویت زیرساخت‌های پیشرفت جامعه بسیار موثر است، مرهون تلاش‌های بی دریغ و رشادت‌های حماسه سازان همیشه بیدار و پرتلاشی است که خاضعانه جان بر کف نهاده و از این مرز و بوم حراست و محافظت می‌کنند تا زمینه آسایش مردم را فراهم سازند.

در این میان نقش برخی مجموعه‌ها همچون کارکنان نیروی انتظامی با عنایت به تکلیفی که در پاسداری از حفظ امنیت مردم دارند و ایثارگرانه در این مسیر به درستی ایفای وظیفه کرده اند، قابل توجه‌تر و مشهودتر است.


بیشتر بخوانید


بدون شک کارکنان خدوم نیروی انتظامی به عنوان مظهر اقتدار، نظم و رأفت در جامعه، حافظان امنیت اجتماعی، اخلاقی و روانی هستند که در این زمینه، نیروی انتظامی خراسان جنوبی با پیش بردن اهدافی همچون پیشگیری از جرم، سالم سازی محیط اجتماعی و برخورد با متخلفین و متجاوزین به حقوق شهروندی، ضمن تأمین امنیت پایدار در سطح استان، افزایش رضایتمندی شهروندان را نیز رقم زده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و جان برکف عرصه نظم و امنیت کشور، فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را به تمام فرماندهان و کارکنان تلاشگر نیروی انتظامی تبریک گفته؛ با پاسداشت همه رشادت‌ها و اهتمام این عزیزان در تمامی عرصه‌ها به ویژه کنترل مرز‌های سرزمینی استان در مهار بیماری کرونا، توفیقات روز افزون همگان را در راه انجام رسالت‌ها و وظایف خطیر برقراری نظم و امنیت و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه خداوند متعال خواستارم.

امید که بتوانیم در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری (حفظه الله)، با تداوم همکاری‌ها و تعاملات، شاهد تأمین بستری امن‌تر برای رفاه شهروندان و ارتقای نشاط اجتماعی در خراسان جنوبی باشیم.

حمید ملانوری شمسی

استاندار خراسان جنوبی

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.