آیت الله عبادی گفت: هدایت بندگان به صراط مستقیم بزرگترین نعمت خداوند به بندگان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه  در خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خادمیاران آستان قدس رضوی و فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی استان گفت: نعمت‌های زیادی به موجودات داده شده که افضل آنان هدایت است که استثنایی بوده و بدترین نکبت‌ها هم ضلالت و گمراهی است.

او افزود: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی که خداوند به واسطه آن بر مردم منت گذاشته است، نعمت هدایت و ولایت است و پیغمبران هم به دنبال دنیا نبودند بلکه به دنبال هدایت مردم بوده اند.

آیت الله عبادی اظهار کرد: در بعضی کشور‌ها انسان‌های متعدی و متجاوز، یک تشکیلات پشتیبان دارند و برای رسیدن به اهداف شوم و پست دنیایی خود هر جنایتی را به وسیله آن نیرو‌ها انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه شهدا نماد‌هایی هستند که از کرامات زیادی برخوردار بودند عنوان کرد: کسانی که اسلام شناس هستند مورد هدف قرار می‌گیرند و هر جا قتل عام مردم وجود دارد، دست این جنایتکاران و استعمارگران رو می‌شود.

او ادامه داد: آزادگی و آزاد منشی از کمالاتی است که بهترین زمینه را برای کمالات دیگر فراهم می‌سازد و لازم است هر کس با توجه به توان خود مرتبه‌ای از آن را تدارک ببیند و در راه تمام کردن آن تلاش کند تا به والاترین مراتب آن واصل شود.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.