استاندار خراسان جنوبی گفت: فضای امنی که در آن زندگی می کنیم، نتیجه هوشیاری و حساسیت نیروی انتظامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، ملانوری استاندار خراسان جنوبی در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در میدان صبحگاه فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی برگزار شد گفت: در یک سال و نیم گذشته علی رغم وجود همه مشکلات و محدودیت‌های ناشی از شیوع کرونا، نیروی انتظامی در کنار مباحث امنیتی به مسئولیت خود در مدیریت کرونا و اعمال محدودیت‌های شبانه به خوبی عمل کرده است.

او به نیابت از دولت و مردم از خدمات ماندگار خانواده بزرگ نیروی انتظامی تقدیر کرد و افزود: با هوشیاری، انگیزه، حساسیت و تعصب نیروی انتظامی، فضایی امن برای مردم فراهم شده است.

ملانوری ادامه داد: امام حسین (ع) در مکتب خود انسان بودن و خدایی بودن را به ما آموخت و امروز در سایه‌سار این مکتب بزرگ، مکتب انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و حاج قاسم شکل گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: براساس احادیث، امنیت و سلامت دو نعمت بزرگ و مغفول مانده‌اند و از آنجایی که در جامعه‌ای امن زندگی می‌کنیم این دو نعمت برای ما ناشناخته است.

او گفت: آنچه این روز‌ها اربعین حسینی به ما یادآوری می‌کند، پند‌ها و آموزه‌هایی است که مکتب عاشورا و قیام امام حسین (ع) به ما داده و این ها همان درس ایستادگی، عزت، سربلندی، ایثار، شهادت و از جان‌گذشتگی است.

ملانوری اظهار کرد: براساس مکتب عاشورا، برای خدمت به بشریت حتی باید جان خود را فدا کنیم.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: قیام عاشورا برپا شد تا حریت، آزادگی، عزت و انسانیت را برای جامعه بشری به ارمغان بیاورد.

او گفت: امروز نه تنها از جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشور‌های منطقه یاد می‌شود بلکه هر نوع تصمیم‌گیری در حوزه امنیتی، بدون حضور ایران به نتیجه مثبتی نمی‌رسد و حضور ایران در منطقه، حضوری تأثیرگذار است.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.