عضو فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود شرایط خاص کشور بحران زده افغانستان، در بهترین حالت امنیتی قرار داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، نخعی عضو فراکسیون مرزنشینان مجلس شورای اسلامی در بازدید از پاسگاه‌های هنگ مرزی نهبندان گفت: با وجود وضعیت ناامنی حاکم در کشور افغانستان، خوشبختانه آمادگی نیرو‌های مرزبانی بالا بوده و امنیت در منطقه‌ مرز وجود دارد و می‌توان گفت در بهترین حالت امنیتی قرار داریم.

او در حاشیه این بازدید میدانی افزود: مرزبانی و نیرو‌های حراست کننده از مرز برای حفظ و تأمین امنیت در کشور گام‌های اساسی برداشته اند.


بیشتر بخوانید


نخعی بیان کرد: مرز‌های ما دست کسانی است که تعهد و تخصص و غیرت لازم را دارند و تا این تعهد وجود دارد، کشور از سوی دشمنان در مرز‌ها آسیب نخواهد دید.

نماینده‌ مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی همچنین به عضویت در فراکسیون مرزنشینان که جزو دومین فراکسیون بزرگ مجلس است اشاره کرد و گفت: افزایش بودجه پاسگاه‌های مرزی، ارتقای جاده‌های ارتباطی و زیرساختی و مجهز شدن پاسگاه‌ها به تجهیزات الکترونیکی جزو اولویت‌های در حال پیگیری برای پاسگاه‌های مرزی است که خوشبختانه به نتایج مطلوبی هم دست پیدا کرده ایم.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.