امام جمعه رودبارجنوب خواستار توجه به موضوع گازرسانی به این شهرستان شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین افشار منش امام جمعه محترم شهرستان رودبارجنوب در خطبه‌های نماز جمعه گفت: به سبب کمبود کپسول گاز و مشکلات سد راه مردم، دولت باید سریع تر فکری برای گازرسانی به این شهرستان محروم کند.

او افزود: در این قضیه باید جایگاههای عرضه کپسول گاز زیاد شده وتسهیلاتی برای مردم ایجاد شود.

خطیب جمعه رودبارجنوب گفت: یکی از اوصاف مهم خداوند غیرت است و خداوند انسان‌های غیرتمند را دوست دارد  چرا که غیرت یک امر فطری است و در وجود همه انسان‌ها وجود دارد، ولی در اثر گناه غیرت انسان کم می‌شود.

حجت الاسلام افشارمنش تصریح کرد: ما نسبت به دین و ارزش‌های دینی باید غیرت داشته باشیم و در مقابل اهانت به مقدسات باید غیرت ما به جوش بیاید .

او ازجمله مصادیق بی غیرتی را اختلاط با نامحرم، استفاده از آلات لعب و لهو، مشروب خواری، خوردن گوشت خوک دانست.

او هچنین بیان کرد: یکی از اصلی‌ترین عوامل پیشرفت اسلام ایثار و فداکاری‌های امیرالمؤمنین علیه السلام است بعضی به خاطر سهم خواهی، نفاق درونی و کینه توزی با حضرت علی (ع) مخالفت می‌کردند.

او با اشاره به شرایط امروز جامعه اسلامی اظهار کرد: یکی از باب‌های جهاد که امام خامنه‌ای  درردیدار با دانشجویان نام بردند جهاد تبیین است که روشنگری واقعیت‌های انقلاب اسلامی و نشان دادن پیشرفت‌های کشور است.

حجت الاسلام افشار منش با بیان اینکه حضرت زینب با جهاد تبیین نقشه‌های پلید یزیدیان را نقش بر آب کردند افزود:  دشمنان در همه راهبرد‌های خود بر علیه جمهوری اسلامی دچار شکست شده است.

او بیان کرد: بعضی کشور‌های همسایه توهماتی در سر دارند و امنیتی اجاره‌ای دارند باید بدانند ما دست از تمامیت ارضی خود بر نمی‌داریم.

خطیب جمعه رودبار جنوب تصریح کرد: معلمان خرید خدمتی در مناطق دور افتاده و صعب العبور خدمت کردند از مسئولین درخواست می کنیم  مشکلات این گروه حل شده و حقی از این افراد ضایع نشود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: نماز جمعه ، گازرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار