از زمان اجرای طرح واکسیناسیون کرونا تاکنون بیش از ۴۵۰ هزار دوز واکسن در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تلقیح شده است.

طباطبائی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: تاکنون در جمعیت بالای ۱۸ سال در نوبت اول ۴۵ درصد و در نوبت دوم حدود ۲۲ درصد پوشش واکسیناسیون داشته ایم.

طباطبائی افزود: دانش آموزان و گروه سنی هدف ۱۲ سال به بالا نیز در حال حاضر می‌توانند به پایگاه‌های سلامت و یا مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

وی همچنین گفت: تاکنون ۷ درصد جمعیت ۱۲ تا ۱۸ سال تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان واکسن دریافت کرده اند گفت: از همه معلمان و دانش آموزان ۱۲ سال به بالا در خواست می‌کنیم تا برای بازگشایی مدارس و حضور در کلاس‌های درس جهت دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان همچنین در خصوص افراد ایرانی فاقد مدارک هویتی و اتباع بیگاه نیز افزود: تاکنون بیش از ۷ هزار و ۱۰۰ نفر از این افراد واکسینه شده که از همه آن‌ها دعوت می‌کنیم با مراجعه به پایگاه‌های سلامت و یا مراکز واکسیناسیون واکسن خود را دریافت نمایند.

انتها پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.