فرمانده سپاه ناحیه چگنی گفت: ۱۴ طرح اشتغال‌زایی در این شهرستان بهره برداری شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد، سرهنگ محمد علیزاده فرمانده سپاه ناحیه چگنی اظهار داشت: احداث پروژه‌های عمرانی و آبادانی چگنی با تقویت روحیه جهادی و گسترش فرهنگ و مسئولیت‌پذیری در افراد، کمک در امر فعالیت‌های اقتصادی جهت افزایش تولید و بهره‌وری با ارائه خدمات انجام می‌شود.

او  با اشاره به آیین افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصاد مقاومتی سپاه چگنی، افزود: چهار باب منزل محرومان توسط سپاه شهرستان با همکاری کمیته امداد احداث و به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه چگنی عنوان کرد: در راستای طرح‌های اقتصاد مقاومتی، این چهار باب منزل مسکونی بااعتبار چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در بخش‌های مرکزی و شاهیوند چگنی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

علیزاده تصریح کرد: ۱۴ طرح اشتغال‌زایی شامل کارگاه صنایع تبدیلی، کارگاه تولید رب انار، پرورش شترمرغ، کارگاه قالیبافی، کارگاه تولید خشکبار، کارگاه خیاطی و … افتتاح‌شده و این طرح‌ها بااعتبار ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

او گفت: درمجموع ۱۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی، اقتصاد مقاومتی و اشتغالزایی هزینه شده که به مناسبت هفته دفاع مقدس برای بسیجیان به بهره‌برداری رسیده است.

فرمانده سپاه ناحیه چگنی بیان کرد: سرکشی از خانواده شهدا در روستا‌های شاهیوند نیز یکی دیگر از برنامه‌های محوری بوده است.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.