استاندار لرستان گفت: سهم مناسبی از محل مالیات بر ارزش افزوده دریافت نمی‌کنیم و پیگیری آن توسط نمایندگان برای بودجه سال آینده باید در دستور کار قرار گیرد.

ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه شورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت اظهار کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و سازمان برنامه و بودجه موظف هستند ظرف یک هفته آینده اطلاعات مورد نیاز، برنامه‌های سال آینده و مطالبات کشوری و وزارتی خود را در اختیار نمایندگان مردم در مجلس قرار دهند.

وی افزود: جلسه کارشناسی در مورد بودجه و اعتبارات استان به تفکیک ردیف‌های مورد انتظار نیز با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه با نمایندگان برگزار خواهد شد.

استاندار لرستان بیان کرد: نمایندگان مردم در مجلس برای جذب اعتبارات به استان نقش مهمی دارند و با کمک و همراهی نمایندگان می‌توانیم سهم بیشتری از منابع را برای بودجه سال آینده استان جذب کنیم.

شفقت روند دریافت مالیات و مالیات پژوهشی را دیگر عناوین مطرح شده در شورای گفتگوی بخش خصوصی با دولت برشمرد و تصریح کرد: در این جلسه مصوب شد مالیات پژوهشی حذف شود.

وی یادآور شد: تدوین برنامه‌ای برای ایجاد هماهنگی‌های لازم بین مجریان مالیاتی و مودیان مالیاتی نیز انجام خواهد شد، ضمن اینکه لرستان جزو استان‌های با کمترین پرونده برای مودیان مالیاتی از طرف اداره کل امور مالیاتی است که جای تقدیر دارد.

 

برچسب ها: استانداری ، لرستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.