جانشین انتظامی لارستان از دستگیری عامل تیراندازی به سمت پلیس در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ ناصرحیدری جانشین انتظامی لارستان بیان کرد: در ۲۸ اسفندماه سال ۹۹ یکی از ماموران انتظامی این فرماندهی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به فردی که بالای تیر برق بود مشکوک و برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

او افزود: این فرد که قصد سرقت ترانس برق داشته با مشاهده پلیس با یک قبضه اسلحه کلت به سمت افسر گشت تیراندازی و او را از ناحیه پا مجروح و قبل از حضور نیرو‌های کمکی از محل متواری می‌شود.

جانشین انتظامی لارستان بیان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری عامل این حادثه آغاز شد و ماموران پلیس امنیت عمومی پس از ۶ ماه موفق شدند متهم ۲۸ ساله را در یکی از بخش‌های شهرستان اوز این استان شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ حیدری با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، تصریح کرد: تلاش برای کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی ادامه دارد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر قانون هرگونه تعرض و تمرد علیه ماموران انتظامی هنگام خدمت و ماموریت جرم محسوب می‌شود و برابر قانون برخورد خواهد شد، اضافه کرد: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و عرصه را بر آن‌ها تنگ خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار