حجت‌الاسلام والمسلمین عزیزی گفت: در ایام اربعین در مرز مهران توسط اداره اوقاف ۶۰ هزار پرس غذا،۱۰ تن سیب درختی و ۲۰۰۰ بطری آب معدنی و... در بین زائران توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی عزیزی مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام  اظهار داشت: ۶۰۰ سند مالکیت تک‌برگی موقوفات استان صادر شده و در تلاشیم تا پایان سال جاری ۴۰۰ سند دیگر مالکیت موقاف نیز در استان صادر شود.

او افزود: هر ساله راندمان بهره وری موقوفات در استان افزایش می‌یابد و همچنین سند مالکیت املاک وقف شده نیز صادر می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام بیان کرد: ملک وقف شده در بخش دشت عباس شهرستان دهلران به کشت گندم اختصاص یافته و علاوه بر سودآوری به اقتصاد نیز کمک کرده است.

او به برنامه‌های دهه وقف اشاره کرد و ادامه داد: بیش از ۲۰ برنامه به مناسبت هفته وقف با محوریت ادارات اوقاف و بقاع متبرکه در این استان آغاز شده و تا ۲۲ مهرماه جاری ادامه دارد؛ از جمله این برنامه‌ها نشست تخصصی با اصناف و بازاریان ایلام با موضوع دهه وقف، تجلیل از منتخبین چهل و چهارمین مسابقات قرآنی، غبارروبی ضریح مطهر امامزاده علی صالح (ع) و... است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه ایلام اعلام کرد: در ایام اربعین در مرز مهران توسط اداره اوقاف ۶۰ هزار پرس غذا،۱۰ تن سیب درختی و ۲۰۰۰ بطری آب معدنی و... در بین زائران توزیع شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.