نماینده مردم پاکدشت در مجلس خواستار تشکیل دادگاهی صالح برای رسیدگی به کارشکنی های دولت قبل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز دوشنبه ۱۲ مهر ماه در نطق میان دستور اظهار کرد: از حضور آگاهانه مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه تشکر می‌کنم و برای رئیس جمهور در خدمت‌گذاری غیرت‌مندانه به مردم آرزوی موفقیت دارم.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی توضیح داد: از دستگاه‌هایی که در زمینه مبارزه با ویروس کرونا در دولت سیزدهم اقداماتی مفید انجام داده اند تشکر می‌کنم و از رئیس قوه قضائیه تقاضا دارم در دادگاهی صالحه برای وقوع اقداماتی از جمله برای مبارزه با کرونا، افزایش قیمت بنزین در آبان ۹۸ و کاهش ارزش پول ملی که تعمدا صورت گرفته از  رئیس جمهور قیب رسیدگی داشته باشد و نتایج را به اطلاع عموم برساند.

بشیری افزود: لازم است تیم اقتصادی دولت با همکاری مجلس برای ثبات اقتصادی کشور و کاهش قیمت اجناس خصوصا کالا‌های مصرفی و افزایش ارزش پول همکاری لازم را داشته باشند تا مردم شاهد به زانو درآمدن گرانی باشند.

 نماینده مردم پاکدشت اظهار کرد: این روز‌ها در شمال غرب کشور استکبار جهانی با همراهی رژیم صهیونیستی اقداماتی کرده و به همه بدخواهان منطقه هشدار می‌دهم از تاریح عبرت بگیرند و از مرکب غرور و نخوت سیاست مداری پیاده شوند و وقت خود را صرف توجه به مردم خودشان و توسعه و پیشرفت منطقه کنند و به بانیان کودک کش اعتماد نکنند.

بشیری ادامه داد: انباشت قوانین از بیش از یک صد سال قانون گذاری در کشور مشکلات فراوانی برای مردم و مجریان قانون ایجاد کرده است و پیشنهادات و قوانین مجلس برای تنقیح قوانین توسط قوای مجریه و قضائیه جدی گرفته شود و از ظرفیت نخبگان برای چابک سازی و تدوین و تقنین قوانین استفاده شود و بیش از این مصامحه و تعلل صورت نگیرد.

بشیری طی هشدار به وزیر تعاون گفت: تعاونی‌های مسکن در شهرستان پاکدشت قریب ۲۰ سال است که تشکیل شده و جمع عظیمی از مردم به امید خانه دار شدن سرمایه کم خود را در آن‌ها گذاشته اند و تاکنون این خانه‌ها به بهره برداری نرسیده اند و لازم است وزرای تعاون و مسکن برای حل این معضلات اقداماتی جدی داشته باشند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار