نماینده مجلس گفت:حرکت بیداری اسلامی با الهام از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شجاعت ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی معادلات قدرت در روابط بین الملل را متحول کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در صحن علنی امروز دوشنبه ۱۲ مهر ماه در نطق میان دستور اظهار کرد: امروزه حرکت بیداری اسلامی با الهام از نظام مقدس جمهوری اسلامی و شجاعت ملت بزرگ ایران در مقابل استکبار جهانی به سراسر دنیای اسلام گسترش یافته و معادلات قدرت در روابط بین الملل را دچار تحولات ساختاری کرده است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی (ره) در مجلس ادامه داد: خیزش اسلامی قدرت‌های استکباری جهان را به ترس انداخته و امروزه شاهد شکست‌های پی در پی آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه هستیم. همچنین شاهد حرکت مذبوحانه دشمنان انسانیت و مجسمه توطئه و تزویر در منطقه هستیم.

آقاجری اضافه کرد: به آقایان اردوغان و علی اف هشدار می‌دهیم که خود را بازیچه صهیونیست‌های کودک کش نکنند، در غیر این صورت با پاسخ کوبنده ملت شجاع ایران رو به رو خواهند شد. رهبری در صبح روز انتخابات فرمودند مردم انشالله از این انتخاب خیر خواهند دید. رئیس جمهور با کوشش، تلاش و مدیریت جهانی برای رفع مشکلات مردم باعث دلگرمی مردم شده که نشانه خیر است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی (ره) در مجلس خاطر نشان کرد: از تلاش دولت در راستای تامین سلامت مردم و تهیه واکسن قدردانی می‌کنم ؛همچنین از تدبیر موفق و دیپلماسی دولت در پیوستن به سازمان شانگهای نیز تشکر می‌کنم. مشکلات معیشتی مردم بسیار نگران کننده است و تمام امید مردم به دولت برای حل این مشکلات است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند در شرایط فعلی اقتصاد اولویت اول کشور است ، افزود: تقاضای به حق مردم این است که قیمت‌های لحظه‌ای خودرو، مسکن، اشتغال، ازدواج جوانان و سایر مشکلات را سرو و سامان دهند و این مشکلات در بخش‌های از کشور مثل خوزستان نگران کننده‌تر است. البته داستان مشکلات مردم خوزستان مثنوی هفتاد من است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی (ره) در مجلس توضیح داد: خوزستان با مشکلات عدیده دست و پنجه نرم می‌کند. احساس تبعیض و بی عدالتی در کنار گسترش صنایع نفت، گاز، فولاد و پتروشیمی تنها بخش کوچکی از مشکلات فراوان استان خوزستان است که ۸۵ درصد نفت کشور، حدود ۲۵۰ کیلومتر ساحل دریا، صنایع عظیم فولاد و پتروشیمی و ۳۰ درصد آب شیرین کشور را داراست، اما رده دوم حاشیه نشینی را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه استانی که خود لوکوموتیو،  اقتصاد کشور است دارای بالاتری شاخص بیکاری است خاطر نشان کرد:  مردم از حداقل امکانات برخوردار نیستند. مردم آب آشامیدنی سالم را ندارد و درخواست ما از وزرات نیرو این است که برای انتقال آب از پشت یکی از سد‌ها به شهر‌های و روستا‌های این استان اقدام کنند. متاسفانه با وجود صنایع نفت، گاز پتروشیمی بیش از ۳۵ هزار جوان تحصیل کرده از بی کاری رنج می‌برند و همین امر باعث نارضایتی مردم شده است.

نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام‌خمینی (ره) در مجلس افزود: انتظار می‌رود مردم و دولتمردان با فراهم نمودن بستر مطلوب و تشویق سرمایه گذاران داخلی و خارجی زمینه ایجاد صنایع پایین دستی و تکمیلی برای اشتغال زایی را فراهم کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار