سلیمانی گفت: دانش آموزان مقاطع تحصیلی پایه‌های هفتم تا دوازدهم در مهاباد در صورت واکسینه شدن به مدرسه می‌روند.

کریم سلیمانی رئیس اداره آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: ۱۷ هزار نفر دانش‌آموز پایه‌های هفتم تا دوازدهم در سطح شهرستان وجود دارد که در صورت واکسیناسیون هرچه سریع‌تر آن‌ها روند برگزاری حضوری کلاس‌ها در مدارس سطح شهر و روستا‌های پرجمعیت شروع خواهد شد.

سلیمانی با بیان اینکه ۸ پایگاه ویژه واکسیناسیون کرونای دانش آموزان در این شهرستان راه اندازی شده، افزود: بر اساس اطلاع وزارت بهداشت، تمامی دانش آموزان متولد یکم مهر ۱۳۸۱ تا یکم مهر۱۳۸۳ می‌توانند با مراجعه به سامانه واکسیناسیون و ثبت نام در سامانه https://vaccine.salamat.gov.ir/login نسبت به واکسن خود اقدام کنند.

این مقام مسئول اذعان کرد: مدیریت آموزش و پرورش مهاباد آمادگی لازم را برای بازگشایی مدارس به صورت حضوری دارد و همه امکانات بهداشتی مورد نیاز برای تحصیل حضوری در واحد‌های آموزشی تدارک دیده شده است.

وی خاطرنشان کرد: برای مدارس مقاطع تحصیلی مختلف در سطح شهر نیز تا پایان آبان ماه به صورت غیرحضوری و از طریق شبکه شاد خواهد بود و برای ماه‌های آینده نیز اطلاع رسانی در زمینه حضوری یا غیرحضوری بودن مدارس ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.