مدیر آموزش و پرورش مهاباد به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان مهاباد با صدور پیامی، فرا رسیدن بهار تعلیم و تربیت و آغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بار دیگر فصل روشن «مهر» از راه می‌رسد و صحیفه نورانی معرفت با سرانگشت تکاپو ورق می‌خورد و دروازه‌های آسمانی بینش و دانایی به روی ده‌ها هزار دانش پژوه آغوش می‌گشایند.

مهر هر سال یادآور این حقیقت است که آدم‌ها به اندیشه و خرد و دانایی زنده اند و برترین سلاح تغییر و تحول و ساختن جامعه و جهان علم و آگاهی است. بی شک پرورش نسل سالم، خلاق، اخلاق‌مدار و داشتن نوجوانان و جوانانی توانا، برنا و مسلط بر همه مهارت‌های زندگی و اجتماعی در شکوفایی جامعه و بهره‌وری کیفیت منابع و استعداد‌های موجود با وجود همه تنگنا‌های پیش رو می‌تواند بسیار راهگشا و موثر باشد که این امر نیازمند عزم همگانی و معطوف شدن همه نگاه‌ها به مدرسه و درک نقش و جایگاه والای معلم و آموزش و پرورش است.

اگر چه در سال تحصیلی گذشته، بخاطر همه گیری ویروس کرونا، مدارس از حضور پر شور دانش آموزان محروم ماندند، ولی بسیار امیدواریم که، در اسرع وقت، با تکمیل واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان گرامی، بازهم نشاط، پویایی، همراهی و همدلی را در مدارس شهرستان را شاهد باشیم و در سایه تلاش بی منت معلمان، پیشرفت و تعالی بیش از پیش کشور را رقم بزنیم.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا و امام راحل و بزرگداشت هفته دفاع مقدس، که نماد عزت، غیرت، شکوه و پایمردی مردم ایران اسلامی در طول هشت سال جنگ تحمیلی بوده است، آغاز سال تحصیلی جدید را که با شعار" سلامت، آموزش، آرامش" نامگذاری شده است، به همه همکاران گرانقدر و دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.