مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: تاکنون بیش از ۴۵ هزار دانش‌آموز در این شهرستان در مقاطع مختلف برای سال تحصیلی جدید ثبت نام کرده اند.

کریم سلیمانی مدیر آموزش و پرورش مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: تاکنون ثبت نام ۴۵ هزار و ۲۶۸ نفر دانش آموز در این شهرستان صورت گرفته که از این تعداد ۲۵ هزار و ۸۴۰ نفر در مقطع ابتدایی و بقیه در دوره متوسطه اول و دوم  ثبت نام  کرده اند.

سلیمانی افزود: از بین دانش آموزان ثبت نام کرده نیز بالغ بر ۹۰ درصد برای دریافت کتاب نام نویسی کرده اند که کتاب‌های سفارش شده نیز در حال دریافت است.

این مقام مسئول از اولیای دانش‌آموزان و مدیران مدارس خواست با توجه به شروع سال جدید تحصیلی در فرصت باقیمانده نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های خود اقدام کنند تا دانش آموزان در سال تحصیلی جدید بدون هیچگونه دغدغه‌ای سر کلاس‌های درس حضور پیدا کنند.

مدارس سراسر کشور از اوایل اسفند پارسال به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شدند و آموزش دانش‌آموزان توسط معلم‌ها در فضای مجازی و با استفاده از شبکه اجتماعی و پس از آن در سامانه شاد انجام گرفته است.

مهاباد با ۲۴۱ هزار نفر جمعیت دارای بیش از ۴۷ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۴ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.