مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: اجرای شبکه فاضلاب و تصفیه خانه با سرمایه گذاری یکی از شرکت‌های معدنی به زودی در خواف آغاز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید ابراهیم علوی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب  خراسان رضوی در  بازدید از امور آب و فاضلاب خواف با تشریح همچنین پروژه‌های مهم و قابل اجرا در خواف گفت: در سطح شهرستان خواف ۸ حلقه چاه تجهیز شده و دو چاه شماره ۷ و ۸ نیزحفر شد همچنین لوله‌های این پروژه تهیه و پیمانکار انتخاب شده و به زودی اقدام خواهدشد و در سال آتی این چاه‌ها وارد مدار می‌ شود.

او  افزود:از دیگر اقدامات در  خواف میتوان به احداث ۷ باب مخزن ذخیره با حجم ۱۵۵۰ متر مکعبی، اجرای ۳۰ کیلومترخط انتقال ۴۴.۵ کیلومتراصلاح شبکه آب و ۱۳.۵ کیلومتر توسعه شبکه آب شرب اشاره کرد.

مدیر عامل شرکت آبفای خراسان رضوی ادامه داد:۱۰ دستگاه الکتروپمپ در روستا‌ها و شهر‌ها از ابتدای سال ۱۴۰۰ تعویض گردیده وبرای دو دستگاه نیز مهندسی مجدد انجام شده است.

علوی بیان کرد:با کمک خیر محترم  علی اکبرابراهیمی در ۱۴ روستای بخش‌های جلگه زوزن وسلامی شهرستان مرزی خواف پروژه‌های آبرسانی اجرا شده که خرید لوله‌ها به همت  خیر، اجرای کار توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) و با نظارت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی بوده است.

انتهای پیام//د. ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار