نماینده بنیاد فرهنگی و نیکوکاری گفت: ۱۴ روستای خواف با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان به همت خیر نیکوکار آبرسانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا قربانی جامی نماینده بنیاد فرهنگی و نیکوکاری گفت: ۲۸ درصد از هزینه‌های خیر محترم در خواف در زمینه آبرسانی صرف شده است که در نتیجه آن ۱۴ روستای این شهرستان از ثمرات آن بهره‌مند گردیدند.

او افزود: خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی در سراسر کشور در بیش از ۶۶۸ روستا امر آبرسانی را آغاز یا به پایان رسانده اند و این موضوع را که ایشان مشکلات مردم را حل نمایند سعادتی برای خود می‌داند که خداوند متعال نصیب ایشان نموده است و همیشه خطاب به مردم می‌گوید: من از شما توقعی ندارم، چرا که معتقدم آب مهریه حضرت زهرا (س) است.


بیشتر بخوانید


سید حسن رضائیان  مدیرامور آب و فاضلاب خواف هم ضمن تشکر از خیر نیکوکار حاج اکبر ابراهیمی گفت:  در برخی روستا‌ها خصوصا ایام گرم سال و پیک مصرف شاهد مشکلات آبرسانی هستیم، اما باید بگوئیم که خیر محترم بازوی توانمند آبفا بوده است چرا که بیش از ۱۴ روستا به همت حاج اکبر ابراهیمی در شهرستان آبرسانی و مشکلات آن‌ها در این حوزه مرتفع شده است.

او افزود:این ۱۴ روستا که در آن‌ها عملیات آبرسانی انجام شده است در بخش جلگه زوزن و سلامی بوده است که شامل لوله گذاری خطوط انتقال و اصلاح شبکه توزیع بوده است که با بهره برداری از این پروژه‌ها ۲هزار و ۲۹۷ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۸هزار و ۴۷۸ نفر از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند شدند.  

 

انتهای پیام//د.ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.