علی اکبری با اشاره به پایان طرح خدمات رسانی جمعیت هلال احمر ایلام در مرز مهران گفت: طی این مدت در مجموع سه هزار و ۶۵۰ زائر در مرز مهران اسکان یافته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، علی اصغر علی اکبری،مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام با بیان اینکه سه هزار و ۶۵۰ زائر در مرز مهران اسکان یافتند،گفت : این زائران بصورت اسکان اضطراری در پایانه مرزی مهران در فضای باز با بهره گیری از توان پنج تیم در قالب ۲۵ نفر با بکارگیری تجهیزات موکت و پتو بصورت شبانه اسکان یافته اند.

او ادامه داد: این جمعیت به عنوان مسوول کارگروه امداد و نجات ذیل کارگروه‌های ۱۶ گانه ستاد اربعین حسینی با بسیج امکانات و ایجاد تعامل و همکاری با سایر ارگان‌ها و سازمان‌های عضو این کارگروه در راستای پوشش فعالیت‌های امداد و نجات اربعین حسینی فعالیت داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام مهمترین و اصلی‌ترین وظیفه جمعیت هلال احمر در ستاد اربعین حسینی امسال را پوشش امدادی حوادث در محور‌های مواصلاتی استان عنوان کرد و یادآور شد: در این زمینه قرارگاه عملیاتی اربعین حسینی در پایانه مرزی شهید سلیمانی مهران از ۲۶ شهریور ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.