حسن یزدانی با پیروزی در دیدار نیمه نهایی رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل حریف روس به فینال رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان امروز (شنبه) با برگزاری دیدار‌های اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل اتهان راموس از پورتوریکو با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این مرحله آرتور نایفونوف دارنده مدال برنز المپیک و جهان از روسیه را مغلوب کرد تا یک بار دیگر در دیدار فینال مقابل دیوید تیلور آمریکایی قرار بگیرد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر دزیانیس خرامیانکوف از بلاروس را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر صفر نیکولاس گویازدوفسکی دارنده مدال برنز جهان از آمریکا را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله به مصاف طا‌ها آکگول قهرمان المپیک و جهان از ترکیه می‌رود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر صفر از سد گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان گذشت. وی در دور بعد مقابل توشیهیرو هاسگاوا دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر ژاپنی در دیدار نیمه نهایی عموزاد از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ بایامبادورج انخبایار از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر از سد نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله مقابل آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان با نتیجه ۱۰ بر ۱ مغلوب شد و با توجه به شکست کشتی گیر گرج در دیدار نیمه نهایی، امامی از دور رقابت ها کنار رفت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۰ مهر ۱۴۰۰
کشتی حسن یزدانی درمقابل دیوید تیلور امریکایی کی هست ؟!!؟!؟
آخرین اخبار