حسن یزدانی در رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل حریق قزاقستانی به برتری رسید.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز نخست رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۱ جهان از امروز (شنبه) با برگزاری دیدار‌های اوزان ۶۱، ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم در شهر اسلو نروژ آغاز شد و نمایندگان کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه ۱۲ بر ۲ عظمت دولت بیکوف از قزاقستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف اتهان راموس از پورتوریکو می‌رود.

در وزن ۶۱ کیلوگرم رحمان عموزاد در کشتی نخست با نتیجه ۵ بر صفر از سد گمزاتگادزی هالیدوف از مجارستان گذشت. وی در دور بعد مقابل توشیهیرو هاسگاوا دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان از ژاپن با نتیجه ۹ بر ۵ مغلوب شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۷۴ کیلوگرم یونس امامی در دور اول با نتیجه ۱۲ بر ۲ بایامبادورج انخبایار از مغولستان را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۲ بر صفر از سد نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان و قهرمان آسیا از قزاقستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. امامی در این مرحله به مصاف آوتاندیل کنتچادزه دارنده مدال نقره جهان از گرجستان می‌رود.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل خرامیانکوف از بلاروس با نتیجه ۶ بر صفر به برتری رسید و دور سوم با برنده کشتی میان دسی از کانادا و گویازدوفسکی از آمریکا مبارزه می‌کند. در این وزن ۱۹ نفر حضور دارند. طا‌ها آکگول قهرمان جهان و المپیک از ترکیه در گروه زارع حضور دارد و تا مرحله نیمه نهایی به وی برخورد نخواهد کرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار