امید حسن‌زاده صاحب کارخانه فرآوری میوه در شهرستان مانه و سملقان که اکنون برای ۴۰ مددجوی خراسان شمالی اشتغال ایجاد کرده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی امید حسن‌زاده در خصوص راه‌اندازی طرحش و آشنایش با کمیته امداد گفت  : کمبود صنایع تبدیلی در استان خراسان شمالی باعث شد تا به فکر راه‌اندازی کارخانه‌ای به‌صورت تعاونی در بخش تولید، فرآوری، بسته‌بندی انواع میوه، صیفی و سبزیجات باشم. بر این اساس با استفاده از حمایت دستگاه‌های مرتبط توانستم ۵ میلیارد تومان از هزینه‌های پیش‌بینی‌شده راه‌اندازی این طرح را تهیه کنم.


بیشتر بخوانید 


او افزود : تا اینکه برای ادامه اجرای طرحم از طریق یکی از دوستانم با طرح کارفرمایی کمیته امداد آشنا شدم؛ که به‌این‌ترتیب با دریافت وام ۲ میلیارد تومانی توانستم طرح کارخانه فرآوری محصولات خشکبار میوه را به مرحله تولید برسانم که ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات کمیته امداد از طریق بانک صادرات در سال ۹۹ پرداخت‌شده است و یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان دیگر این تسهیلات نیز ابتدای امسال از طریق بانک کشاورزی در اختیارم قرار گرفت.

او ابراز خرسندی کرد: این طرح با حضور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی به‌صورت ویدیو کنفرانس طی ماه گذشته به‌طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.

او گفت : با راه‌اندازی این طرح به‌صورت مستقیم برای ۴۰ نفر از مددجویان و فرزندان آنان اشتغال‌زایی داشتم و خوشبختانه تمامی این افراد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.