الهی راد گفت: به کارفرمایان در ازای به‌کارگیری مددجویان در کارگاه‌ها و شرکت‌ها دو میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه تسهیلات قرض الحسنه  با کارمزد ۴ درصد پرداخت می‌شود گفت: مدت بازپرداخت این تسهیلات ۷ تا ۱۰ سال است.

الهی راد افزود: کارفرمایان مشمول به ازای به‌کارگماری هر نفر از مددجویان می‌توانند از وام اشتغال به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات کارفرمایی با کارمزد ۴ درصد و بازپرداخت ۷ تا ۱۰ ساله بهره‌مند شوند.


بیشتر بخوانید


او  گفت: کارفرمایانی که برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اشتغال‌زایی کنند، ۱۰۰ درصد حق بیمه سهم کارفرما طی دو سال برای مناطق عادی و به مدت ۴ سال برای مناطق محروم، پس از اطمینان از پرداخت حق بیمه، به کارفرما پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه در مناطق محروم پرداخت هر دو بسته به‌صورت هم‌زمان به کارفرما ارائه می‌شود اظهار کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نیز درصورتی‌که مددجو در مشاغل مختلف با مدرک کارشناسی و بالاتر را به‌کارگیری کنند می‌توانند به‌صورت هم‌زمان از این بسته تشویقی بهره‌مند شوند.
انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.