رئیس‌ جمهور عصر جمعه در ادامه سفر به کهگیلویه و بویراحمد با جمعی از نخبگان، علما، خانواده شهدا، ایثارگران و اقشار مختلف مردم این استان دیدار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در آیین دیدار رئیس جمهور با نخبگان گفت: کهگیلویه و بویراحمد بیشترین مشارکت در عرصه سیاسی و حضور در عرصه جنگ و دفاع مقدس و صحنه های ملی را دارد.
حسینی با قدردانی از انتخاب استاندار استان، گفت: کهگیلویه و بویراحمد دارای ۷۵۰ هزار تن جمعیت و دو بخش سردسیری و گرمسیری است و در دوران طاغوت دچار ظلم و محرومیت هایی شد اما بعد از انقلاب خدمات فراوانی به مردم این استان شد.

او حضور ریاست جمهوری را گره گشای مشکلات دانست و گفت: واکسیناسیون کرونا، کنترل قیمت ها در بخش سیمان، آهن آلات در مدت زمان کوتاه عملکرد موفقی در این دولت دیده شد.

حسینی به طرح های حدود ۱۵ الی ۲۰ ساله در استان  اشاره داشت و افزود: طرح های  نیمه کاره مانند جاده پاتاوه دهدشت و اجرای باند دوم این جاده، سد تنگ سرخ، مارون ۲ ، تخصیص اعتبار ویژه برای بیمارستان ها در سی سخت چرام لنده و باشت،، اعتبار ویژه برای اشتغال استان، اجرای طرح های تولیدی و اشتغال ، استفاده از نیروهای استان در سطح ملی از مهمترین موضوعاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

او به تامین اعتبار جهت امور فرهنگی و مبارزه با آسیب های اجتماعی و فعال سازی شهرک های صنعتی و کارخانه قند و نقش آن ها در اشتغال زایی با فعال کردن آن ها اشاره داشت و گفت: توجه به مشوق ها برای افزایش جمعیت، استخدام ، بیمه از مهمترین موضوعات استان است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.