وزیر صنعت، معدن و تجارت به نمایندگی از دولت و رئیس جمهور از شهرستان لنده در استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سالار حسین پور رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد روز جمعه در این باره گفت: سید رضا فاطمی امین ، وزیر صنعت ،  معدن  و تجارت ، دقایقی پیش با استقبال مسئولان استانی و از طریق فرودگاه شهدای یاسوج وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.

حسین پور بیان کرد: وزیر صمت به نمایندگی از دولت سیزدهم با حضور در لنده ضمن بررسی میدانی برخی از پروژه های عمرانی ، در جلسه شورای اداری شهرستان لنده شرکت خواهد کرد.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی؛ رئیس جمهور در ادامه سفرهای استانی خود روز جمعه به همراه تعدادی از وزرا و مسئولان کشوری وارد یاسوج شد.

در این سفر بررسی مسائل و مشکلات کهگیلویه و بویراحمد و نتیجه ارزیابی وزیران پیرامون آخرین مسائل و تهیه گزارش‌های کارشناسی و رفع آن ها که در این استان حضور یافته‌اند در دستور کار قرار خواهد گرفت.

رئیسی هفته‌های اخیر نیز در سفرهای سرزده، پنجم شهریور به استان‌ خوزستان، یازدهم شهریورماه به استان سیستان و بلوچستان ، نوزدهم شهریور  به استان خراسان جنوبی ، دوم مهرماه به استان ایلام و امروز (جمعه) نهم مهرماه در پنجمین سفر استانی خود به کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.

شهرستان لنده به مرکزیت شهر لنده با جمعیتی افزون بر ۲۳ هزار تن در فاصله حدود ۲۷۰ کیلومتری یاسوج مرکز  استان واقع شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.