رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در دیدار با خانواده شهدا گفت: همه باید قدردان خون ریخته و فداکاری این عزیزان باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، کامران جعغری,رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان در دیدار با    خانواده معظم شهیدان جعفر شادمان و جبار ایده‌لویی در قالب طرح تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان جهاد استان زنجان با اشاره به اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم گفت: آسایش و آرامشی که امروز در جامعه داریم، از برکت خون شهیدان است. همه باید قدردان خون ریخته و فداکاری شهدا باشیم.

کامران جعفری ادامه داد: شهدا در عرصه‌ای که کشور نیاز به مقاومت و جان‌فشانی برای حفاظت از انقلاب، ناموس و خاک داشت، رفتند و در جبهه‌ها با رشادت و از خود گذشتگی، در تاریخ حماسی کشور ماندگار شدند و با کارشان، امروز فضای امنیت و رشد علمی را برای کشورمان فراهم کردند.

او افزود: عملکرد امروز ما زیر نظر این عزیزان است که اگر در انجام وظیفه خودمان کوتاهی کنیم، باید پاسخ‌گو باشیم.


جعفری گفت: رشادت‌های جوانان ایثارگر این مرز و بوم امنیت امروز ایران اسلامی را رقم زد، به همین خاطر ما به عنوان یک تکلیف و وظیفه باید به آنان با عملکرد خود ادای دِین کنیم و دست‌بوس خانواده این عزیزان باشیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه سربلندی ایران اسلامی مرهون خون شهدا است افزود: همراهی، صبر و پایداری خانواده شهدا در حصول این دستاورد‌های ارزشمند، نقشی بی‌بدیل داشته است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.