مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: به منظور تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی ۱۵ دستگاه ناوگان حمل و نقل مسافر استان به پایانه شهید سلیمانی مرز مهران اعزام شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،محمدراشد مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان اظهار داشت:به منظور تسهیل در بازگشت زائران اربعین حسینی ۱۵ دستگاه ناوگاه حمل و نقل مسافر استان به پایانه شهید سلیمانی مرز مهران اعزام شد و در حال حاضر نیز ۲۰ دستگاه اتوبوس دیگر درحال آماده‌باش است که در صورت لزوم این تعداد نیز به مرز مهران اعزام خواهند شد.

مدرس گرجی با اشاره به آماده باش معاونت حمل ونقل این اداره کل، بویژه اداره حمل و نقل مسافر تا اتمام بازگشت زائرین به کشور و شهر‌های محل سکونت افزود: کردستان از معدود استان‌هایی است که در راستای ارائه خدمات بهتر به زائرین و انجام هماهنگی‌های لازم، از چند روز گذشته نسبت به اعزام تیمی از اداره کل به پایانه شهید سلیمانی مهران اقدام کرد.

او یادآور شد: سرپرست این تیم با همکاران مستقر در اداره کل، انجمن‌های صنفی و شرکت‌های حمل ونقل سطح استان بصورت مستمر در ارتباط است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان  اظهار داشت: همچنین در راستای اطلاع از آخرین وضع موجود، معاونت حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان، هماهنگی و ارتباط مداوم با دفتر حمل ونقل مسافر ستاد مرکزی و اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان ایلام را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.