۱۵ طرح ورزشی در شهرستان‌های گچساران و باشت در دست اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، بهروز جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان این استان گفت: هم اکنون ۱۵ طرح ورزشی در شهرستان‌های باشت و گچساران در حوزه‌های مختلف با پیشرفت کاری ۹ تا ۸۰ درصد در دست اجرا است.

بهروز جهانبخش با بیان اینکه تاکنون بیش از ۱۴۴ میلیارد ریال اعتبار برای این طرح‌ها هزینه شده است افزود: برای تکمیل و بهره برداری از این ۱۵ طرح ورزشی به ۲۰۲ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

جهانبخش با اشاره به اینکه از سال گذشته تاکنون ۱۸۹ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برای طرح‌های ورزشی در شهرستان‌های گچساران و باشت هزینه شده است، گفت: این اعتبارات از محل استانی و اعتبارات خاص نفت برای اجرای ۲۱ طرح ورزشی در این دو شهرستان هزینه شد.

او بیان کرد: این طرح‌ها شامل زمین چمن مصنوعی چم بلبل، چاه تلخ، تلچگاه، بهره عنا، آب انجیر، کلاغ نشین، سرتیره، دیل، آبچیرک، گناوه، پشه کان، جهاد آباد، چهار بیشه و سالن ورزشی اسلام آباد، سرابننیز، امامزاده جعفر، تلخاب شیرین، آرو چهاربیشه بی بی جان آباد و استخر شنا گچساران است.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: از این ۲۱ طرح ورزشی تاکنون ۶ طرح با بیش از ۴۵ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شده است.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.