نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: باید از ظرفیت‌ها در راستای اصلاح ابهام‌هایی که در نتیجه رهایی قلم و سخن ایجاد شده است بهره گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: رسانه زمانی می‌تواند موثر واقع شود که بیانی منطقی و اقناعی داشته باشد و در همین راستا می‌طلبد صاحبان قلم، اهل مطالعه باشند.

او افزود: برای نقش‌آفرینی موثر در عرصه رسانه باید تا می‌توان اهل مطالعه بود و منابع مطالعه که موضوع مهمی است را از میان منابع دینی و انقلاب اسلامی انتخاب کرد.


بیشتر بخوانید


حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: فعالیت در عرصه رسانه مسئولیت بسیار سنگینی است اگر در این مسیر دشوار خداگونه عمل شود بی‌شک دستاورد‌های خوبی حاصل می‌شود و در غیراینصورت خسارت به بار می‌آید.

او اظهار داشت: هجمه‌های رسانه‌ای دشمن در راستای تخریب نظام و انقلاب اسلامی در طول بیش از ۴۲ سال از عمر خود با فراز و نشیب‌هایی مواجه بوده که باید این رویداد‌ها و به ویژه حقیقت انقلاب و دفاع مقدس به درستی تبیین شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: کمیت رسانه‌ها نمی‌تواند شرط لازم برای پیشبرد اهداف باشد و در دوران دفاع مقدس و یا در حوادث پس از حماسه کربلا و خطابه حضرت زینب (س) و دعا‌های امام سجاد (ع) با محدودیت رسانه‌ها روبرو بودیم، اما همین رسانه‌های محدود طوفانی به پا کردند.

او گفت:، اما امروز در خصوص ابزار رسانه با محدودیت روبرو نیستیم، اما سردرگمی زیاد است از همین رو باید تا می‌توان اخلاق را محور فعالیت‌ها قرار داد و با حرکت در مسیر اراده پروردگار در عرصه رسانه کار‌های قابل توجه و موثری ارائه داد.

حجت‌الاسلام و المسلمین نکونام بیان کرد: اربعین تبدیل به یک رسانه شده است و اجتماع عظیم انسانی که در این روز گردهم می‌آیند نه تنها در کربلا، بلکه در جای جای کشور خودمان به بهترین رسانه برای انعکاس زیبایی‌های دین اسلام تبدیل شده است.

او ادامه داد: باید از ظرفیت‌ها بهره گرفت و با اصلاح قلم و فکر ابهام‌هایی که در نتیجه رهایی قلم و سخن ایجاد شده را در مسیر صحیح اصلاح کرد.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار