خطیب نماز جمعه شهرکرد گفت: باید مراقب رسانه‌های ضدانقلاب که در تلاش هستند با مغلطه و تمسک به هر روش غیراخلاقی و ضداخلاقی چهره‌های مؤمن و انقلابی را تخریب کنند بود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به غدیر به عنوان جشن بزرگ شیعیان، اظهار داشت: بخشیدن انگشتر در رکوع توسط حضرت امیر (ع) آنقدر زیبا بود که خداوند برایش یک آیه نازل فرمود و معروف شد به آیه ولایت.

او به واقعه ۱۱ مرداد اشاره کرد و افزود: این روز، برای گرامیداشت شیخ فضل الله نوری انتخاب شده و لازم است جوانان از حادثه ۱۱ مرداد ۱۲۸۸ خیلی عبرت بگیرند، چون این شخصیت را قبل از ترور نظامی، ترور شخصیتی کردند.


بيشتر بخوانيد


حجت الاسلام و المسلمین نکونام اضافه کرد: شیخ فضل الله نوری دنبال مشروطه مشروعه بود و بسیار هم در زمان خودش هوادار داشت؛ اما به دلیل موفقیت‌آموز بودن ترور ایشان کار به جایی رسید که افکار عمومی و حتی فرزند این شیخ هم در برابر اعدامش سکوت کردند و طیف زیادی از مردم اعدام را حق شیخ می‌دانستند.

او اظهار داشت: امروز دقیقا کار رسانه‌های ضد انقلاب همین است، با مغلطه و تمسک به هر روش غیراخلاقی و ضداخلاقی برای تخریب چهره‌های مؤمن و انقلابی تلاش  نمايند؛ امیدواریم این حوادث عبرتی برای ما به خصوص جوانان باشد تا مواظب تخریب دشمن باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با اشاره به بداخلاقی موجود در فضای مجازی، تصریح کرد: امروز فضای مجازی سرشار از مطالب غیرواقعی و کذب و بداخلاقانه است، قضاوت‌های نابه‌جا، قلم زدن‌های بی اساس، بازنشر دادن‌هایی که صرفا بر اساس شنیده‌هاست و موارد دیگری از این دست که مصداق بی‌تقوایی است و باید مؤمنان نسبت به این مسئله مهم حساس باشند.

او با اشاره مجدد به حادثه غدیر، ادامه داد: امروز مسئله اطعام در بین مردم و شیعیان به خوبی ایجاد شده و گروه‌های مختلف مردمی و فرهنگی برای اطعام غذا در این روز اقدام می‌کنند که خیلی کار پسندیده‌ایست؛ امیدواریم روزی برسد که در عید غدیر همه سر سفره اطعام برسیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.