امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: برای رفع مشکلات فرهنگی چهارمحال و بختیاری از ظرفیت مجلس استفاده شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در سومین شورای فرهنگ عمومی با اشاره به پیش رو بودن سفر اعضا کمیسیون فرهنگی به استان گفت: برای رفع مشکلات فرهنگی از ظرفیت مجلس شورای اسلامی بهره‌گیری و استفاده شود.

او تاکید کرد: اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از ۲۱ تا ۲۳ مهرماه ۱۴۰۰ با حضور در شهرکرد مسائل فرهنگی استان را رصد و بررسی می‌کنند.

نکونام، ترویج سبک زندگی اسلامی را نیازمند ورود و فعالیت تمامی دستگاه‌های اجرایی متولی در سطح ملی اعلام و اضافه کرد: در این سفر می‌توان پیشنهادی برای ورود مجلس شورای اسلامی به سبک زندگی اسلامی را ارائه داد.


بیشتر بخوانید

ارائه برنامه‌های عملیاتی و اجرایی به شورای فرهنگ عمومی


او، مجموعه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد را یک هدایت‌گر فرهنگی در چهارمحال و بختیاری بیان کرد و ادامه داد: اعضای شورای فرهنگ عمومی استان نسبت به ارائه طرح‌های فرهنگی به دبیرخانه این شورا اقدام کنند.

امام جمعه شهرکرد اظهار داشت: مشکلات فرهنگی در جامعه زیاد است و اعضای شورای فرهنگ عمومی در استان باید نسبت به قبل فعال‌تر باشند.

نکونام، شورای فرهنگ عمومی را دارای ظرفیت‌های مطلوب برشمرد و گفت: جامعه از این شورا در حوزه فرهنگی انتظاراتی دارد که باید محقق شود.

او، دفاع مقدس را یک اثر فرهنگی غنی در کشور دانست و افزود: تزریق این اثر مهم در اصلاح امور فرهنگی جامعه تاثیرگذار است، به همین منظور نباید برای تداوم آن در جامعه کوتاهی شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.