مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: بیش از هزار بسته معیشتی از محل موقوفات و با حمایت خیران در ایام شیوع کرونا در نقاط مختلف این استان توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام عبدالله واحدی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: ارزش هر یک از بسته‌های معیشتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از سه میلیون و ۵۰۰ هزار تا چهارمیلیون ۵۰۰ هزار ریال متغیر است که حاوی برنج، روغن، رب گوجه، ماکارونی، سویا، پنیر و حبوبات بوده و در اختیار خانوار‌های آسیب دیده از ویروس کرونا قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: اولویت اهدای بسته‌های معیشتی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به خانوار‌هایی است که زیرپوشش هیچ یک از دستگاه‌های حمایتی قرار ندارند و این بسته‌ها از سوی مراکز افق امامزادگان یا معتمدان محلی با رعایت کرامت انسانی در ساعات کم رفت و آمد شبانه روز در اختیار مشمولان قرار می‌گیرد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۲هزار و ۳۲۲بسته اقلام تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند استان مرکزی توزیع شده که ارزش هر بسته تحصیلی متناسب با رده آموزشی دانش‌آموزان از یک میلیون و ۸۰۰ هزار تا ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال متغیر است.

حجت‌الاسلام واحد اظهار داشت: موقوفات مرتبط موجود استان مرکزی در این زمینه کمتر از ۱۰ مورد است اما، با این وجود و حمایت گسترده خیران، اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی عملکرد قابل قبولی در کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان داشته است.

بیش از پنج هزار موقوفه در نقاط مختلف استان مرکزی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.