فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: بیش از ۲۰۰ پایگاه بسیج با رویکرد پایگاه‌های سلامت نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک در نشست خبری گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های دفاع مقدس در سطح شهر اراک اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی برای مبارزه و کاهش آسیب‌های بیماری کرونا است که بیش از ۲۰۰ پایگاه بسیج با رویکرد پایگاه‌های سلامت نقش آفرینی می‌کنند.

سرهنگ مهجوری افزود: همچنین توزیع ۶ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی به نیت شهدای والامقام استان مرکزی از دیگر برنامه‌ها در راستای نهضت کمک مومنانه است که تاکنون بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی در سطح شهر اراک توسط بسیجیان و جهادگران سپاه اراک توزیع شده است.

او اضافه کرد: افتتاح ۳ منزل مسکونی برای محرومین، بهره برداری از ۲ پروژه آبرسانی کشاورزی و اجرای یادواره‌های محله محور با عنوان آبروی محله و افتخار کوچه از جمله برنامه‌های شاخص است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک بیان کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهر اراک بیش از ۲۱۰ عنوان به تعداد ۳۳۰ برنامه برگزار می‌شود که رویکرد برنامه‌ها تبیین شعار حماسی مامقتدریم است و محوریت کلیه برنامه‌ها خدمت رسانی و برنامه‌های گفتمانی و محتوایی است.

او ادامه داد: احیای فرهنگ جهاد فی سبیل الله و روحیه ایثار و ازخودگذشتگی از مهمترین دستاورد‌های دفاع مقدس است و هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی در این راستا است تا در گام دوم فرهنگ دفاع مقدس را تقویت کنیم.

سرهنگ مهجوری با اشاره به اینکه دفاع مقدس درس ایستادگی می‌دهد ادامه داد: ملت ایران با فرهنگ عاشورایی و تکیه بر سیره اهل بیت (ع) نشان دادند با توکل بر خدا و به کارگیری ظرفیت‌ها می‌توانند در برابر دشمنان ایستادگی کنند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.