فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: از مهمترین برنامه‌های امسال سپاه احیای پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، سردار محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم تقدیر از فرمانده و جمعی از بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های سپاه در سالجاری احیای پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد است.

سردار کریمی افزود: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نیازمند احیا و تقویت پایگاه‌های بسیج و مساجد و یک ضرورت مهم است و در گام دوم انقلاب و تحقق تمدن اسلامی کارکرد‌های پایگاه‌های بسیج باید تقویت شوند.

او اضافه کرد: در طول ۴۲ سال گذشته پایگاه‌های بسیج در راستای ترویج روحیه ولایتمداری، انقلابی، ایثارگری، ازخودگذشتگی و خدمت بی منت به مردم و همچنین عمق بخشی به انقلاب اسلامی نقش موثری ایفا کردند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: بسیج به عنوان بازوی اصلی سپاه در اجرای ماموریت‌ها  در طول ۴۲ سال انقلاب نقش مهمی در مردمی ماندن سپاه ایفا کرده است.

او ادامه داد: فرهنگ و تفکر بسیجی در طول این سال‌ها همواره نجات بخش و راهگشا بوده و در سخت‌ترین شرایط برای مردم امیدآفرینی ایجاد کرده و بسیج در هر مشکل و مسئله‌ای ورود پیدا کرده موفقیت حاصل شده است.

سردار کریمی تصریح کرد: مهمترین نقطه قوت بسیج اعتماد به نصرت الهی، مردم داری و مردم یاری است و رویکرد بسیج در سالجاری خدمت محوری است و کلیه خدمات و اقدامات بسیج با رویکرد خدمت بی منت به مردم در ابعاد مختلف تعریف می‌شوند.


او اظهار کرد: اجرای طرح موفق شهید سلیمانی بار دیگر توانست کارکرد‌های موثر پایگاه‌های بسیج با محوریت مساجد را احیا کند و لذا در همه حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و رفع مشکلات مردم باید کارکرد‌های بسیج به کارگیری شوند.

در پایان این مراسم از اقدامات بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی و خدمات سرهنگ مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک و اقدامات بسیجیان و گروه‌های جهادی بسیج سازندگی قدردانی شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.