به مناسبت هفته دفاع مقدس بسیجیان زرندیه رزمایش کمک مومنانه برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته دفاع مقدس رزمایش کمک مومنانه بسیج شهرستان زرندیه برگزار و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهر مامونیه ۷۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع کردند.

همچنین گروه جهادی شهید سلیمانی پایگاه مقاومت بسیج حضرت رسول (ص) شهر مامونیه ۱۰۰ بسته آموزشی هر کدام به ارزش ۵۰۰ هزار تومان بین نیازمندان توزیع کردند.

سرهنگ حسین روح افزا فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک گفت:   انشا الله بتوانیم در هفته دفاع مقدس با برنامه‌های متنوعی توسط بسیجیان شهرستان با ۷۲ برنامه در خدمت مردم عزیز شهرستان زرندیه باشیم.

سرهنگ روح افزا افزود: در راس این برنامه‌ها تجلیل از مقام شامخ شهدا و خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان و ایثارگران عزیزی است که در دفاع مقدس هر چه داشتند در طبق اخلاص تقدیم کردند.

او اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در شأن و جایگاه این عزیزان برنامه‌هایی را برای انتقال فرهنگ و آرمان شهدا و ایثارگران به نسل جدید و به این جامعه موثر باشیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان زرندیه تصریح کرد: امیداریم با این برنامه‌ها بتوانیم در معرفی و الگوسازی یادگاران عزیز قدمی برداریم و دینی که بر گردن ما است ادا کنیم.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.