با حضور فرمانده نیروی دریایی سپاه، یادواره شهدای گردان 422 در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، یادواره لاله‌های ۴۲۲ ویژه بزرگداشت شهدا و رزمندگان گردان ۴۲۲ یا زهرای لشکر ۴۱ ثارالله در گلزار شهدای بندرعباس برگزار شد.

سردار علیرضا تنگسیری،فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این یادواره گفت: هرمزگانی‌ها در طول دفاع مقدس هم در مبارزه مستقیم با استکبار جهانی آمریکا شهید تقدیم انقلاب کردند و هم در مبارزه با نوکر استکبار صدام که این از رشادت‌های هرمزگانی‌ها است.

سردار تنگسیری افزود: مردم هرمزگان کم ادعا، اما پر کار هستند و بصیرت مردم هرمزگان زبانزد است به طوری که وجود ۱۵۰۰ شهید از جمله دو شهید مدافع حرم گواهی بر این بصیرت و ولایتمداری است.

او گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی علاقه زیادی به مردم هرمزگان داشت و همیشه از رشادت رزمندگان هرمزگانی بویژه در عملیات والفجر ۸ وحاج علی حاجبی به نیکی یاد می‌کرد.

سردار تنگسیری افزود: افتخار می‌کنیم که پس از ۴۱ سال از آغاز دفاع مقدس که در برابر شرق و غرب و اروپای جنایتکار ایستادیم، امروز همچنان مردم در این خط ایثار و شهادت ایستاده اند.

او گفت: شهدای هرمزگانی افتخار می‌کنند که مردم هرمزگان و جوانان هرمزگانی امروز در راه ولایت و نگهبانان تنگه هرمز و بیش از ۹۰۰ کیلومتر مرز آبی در این استان هستند.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.