تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی روز جمعه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی روز جمعه هفته جاری باید به مصاف ازبکستان برود. ازبک‌ها تا کنون یک بار موفق شدند به این رقابت‌ها راه پیدا کنند و به نظر می‌رسد کار فوتسالیست‌های کشورمان برابر این تیم چندان سخت نباشد.

تیم ملی فوتسال ایران قبل از حضور در مسابقات جام جهانی در تورنمنتی ۸ جانبه که به میزبانی تایلند برگزار شد، شرکت کرد. ملی پوشان کشورمان در آن بازی‌ها ۲ بار به مصاف ازبکستان رفتند که در هر ۲ مسابقه این تیم ایران بود که توانست با نتایج پر گل حریف خود را شکست دهد.

حال ازبکستان برای جبران آن نتیجه روز جمعه با تمام توان به مصاف ما می‌آید. تیم ملی فوتسال کشورمان در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی با برتری برابر تیم‌های صربستان و آمریکا موفق شد با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شود و ازبکستان هم در گروه دوم توانست با ۳ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله حذفی شود.

ملی پوشان فوتسال کشورمان در ۳ مسابقه گذشته خود در جام جهانی برخلاف پیروزی‌هایی که به دست آوردند، اما نتوانستند بازی زیبایی را به نمایش بگذارند و همین عملکرد آن‌ها انتقاد اهالی فوتسال را به همراه داشت. حال به گفته ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال برنامه تیم ملی در مسابقات جام جهانی برای مراحل حذفی بوده است و بازی با صربستان، آمریکا و آرژانتین نوعی آماده سازی ملی پوشان برای یک هشتم بوده است.


بیشتر بخوانید


حال باید ببینیم فوتسالیست‌های ایران در مصاف روز جمعه برابر ازبکستان آیا می‌توانند بازی همیشگی خودشان را به نمایش بگذارند و یا به همان شکل قبلی بازی خواهند کرد. جالب است ازبک‌ها هم در اولین بازی خود در جام جهانی به مصاف گواتمالا رفتند و قبل از این دیدار همه فکر می‌کردند ازبکستان با اختلاف پر گل برابر گواتمالا پیروز خواهد شد، اما در اقدامی عجیب این گواتمالا بود که توانست از سد ازبکستان عبور کند.

تیم ملی فوتسال کشورمان در صورت پیروزی برابر ازبکستان در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف برنده قزاقستان و تایلند برود که شانس پیروزی قزاقستان بیش از تایلندی‌ها است.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و ازبکستان از ساعت ۱۸ در سالن ویلنیوس آرنا لیتوانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار