بازیکن لژیونر تیم ملی فوتسال کشورمان به دلیل آسیب دیدگی هنوز وضعیتش برای حضور در مرحله حذفی جام جهانی مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از شکست شب گذشته برابر آرژانتین در مسابقات جام جهانی با ۶ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی شد. پیش از این گفته می‌شد حسین طیبی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از پشت سر گذاشتن دوران آسیب دیدگی می‌تواند ما را در مرحله حذفی کمک کند، اما با گذشت ۲ هفته از مصدومیتش هنوز وضعیت او برای بازی مرحله یک هشتم نهایی مشخص نیست.

شنیده می‌شود حسین طیبی امروز قرار است از ناحیه دنده که آسیب دیده است عکسبرداری کند و بعد از انجام معاینات پزشکی معلوم خواهد شد که آیا او می‌تواند ما را در دیدار روز جمعه برابر ازبکستان همراهی کند یا خیر.


بیشتر بخوانید


حسین طیبی در بازی دوستانه آخر تیم ملی که برابر بلاروس و قبل از جام جهانی برگزار شد، بعد از برخورد با بازیکن حریف از ناحیه دنده دچار آسیب دیدگی بسیار شدیدی شد و نتوانست ما را رد مرحله گروهی جام جهانی کمک کند. حال باید منتظر ماند و دید وضعیت او تا روز جمعه چه خواهد شد.

دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان برابر ازبکستان در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام جهانی روز جمعه ۲ مهر ماه از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار