ماتیاس لوکوئیکس، سرمربی تیم ملی فوتسال آرژانتین در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از بازی با ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی فوتسال آرژانتین در سومین و آخرین بازی مرحله گروهی امشب باید به مصاف ایران برود.

ماتیاس لوکوئیکس، سرمربی تیم ملی فوتسال آرژانتین درباره دیدار امشب شاگردانش مقابل ایران اظهار داشت: تیم ملی فوتسال ایران رقیب بسیار سرسخت برای ما خواهد بود، اما با این حال امیدواریم در این مسابقه به برتری برسیم و به بهترین شکل ممکن راهی دور یک هشتم نهایی جام جهانی شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال آرژانتین در خصوص قطعی شدن صعود این تیم در فاصله یک بازی تا پایان مرحله گروهی بیان کرد: این اتفاق بسیار خوب و مثبتی است که برای ما رخ داده و توانستیم دومین پیروزی خود را برابر صربستان به دست آوریم. این موضوع بخشی از هویت ما را نشان داد.

تیم‌های ملی فوتسال ایران و آرژانتین از ساعت ۲۱:۳۰ امشب در دور پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی مقابل هم قرار می‌گیرند. ایران در صورت پیروزی در این مسابقه، به‌عنوان صدرنشین گروه F به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کند، اما در غیر این صورت، صعود شاگردان ناظم‌الشریعه به‌عنوان تیم دوم گروه قطعی خواهد شد و آن‌ها در یک هشتم نهایی باید مقابل ازبکستان صف‌آرایی کنند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فرزاد
۲۲:۳۵ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰
من نمیفهمم
اگه هم نتیجه براتون مهم نیست(ناظم اشریه باتوام)چرا اتوبوس بستی جلوی دروازه ایران؟
میشه این وازسرمربیگری ایران بردارین؟
بخدا ننه منم بودهمین ترکیب ومیچید.
آخرین اخبار