نیکولاس سارمینتو دروزاه‌بان تیم ملی فوتسال آرژانتین درباره بازی فردا مقابل ایران در مسابقات جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان فردا در حساس‌ترین بازی خود در مسابقات جام جهانی باید از ساعت ۲۱:۳۰ به مصاف آرژانتیم مدافع عنوان قهرمانی برود. ملی پوشان فوتسال کشورمان در دوره قبل رقابت‌های جام جهانی موفق شدند عنوان سومی این بازی‌ها را کسب کنند و آرژانتین هم در آن مسابقات به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم ملی فوتسال کشورمان در ۲ دیدار آخر خود برابر صربستان و آمریکا موفق به پیروزی شد و آرژانتین هم برابر این تیم‌ها توانست به برتری دست پیدا کند. حال این ۲ تیم با ۶ امتیاز به ترتیب در رده‌های اول و دوم جدول گروه ششم قرار دارند و فردا شب برای تعیین سر گروهی به مصاف هم می‌روند.


بیشتر بخوانید


از همین رو نیکولاس سارمینتو دروزاه‌بان تیم ملی فوتسال آرژانتین در خصوص بازی فردای این تیم برابر ایران اظهار داشت: بازی با ایران سخت و دشوار است. ما کاملا بازیکنان ایران را می‌شناسیم و می‌دانیم که تک تک آن‌ها عالی و فوق العاده هستند. ایران از نظر کار تیمی بسیار فوق العاده بوده و بازی با این تیم از صربستان هم سخت‌تر است. دیدار ما با ایران به معنای یک جنگ برابر است و باید خودمان را به خوبی برای این مسابقه آماده کرده و برای پیروزی تلاش کنیم.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار