سرهنگ عالی پور از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای و سارق کارت‌های عابربانک افراد سالخورده یا بی سواد در شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سرهنگ سعید عالی پور فرمانده انتظامی شهرستان ایوان گفت: در پی شکایت احدی از شهروندان بازنشسته و سالخورده مبنی بر کلاهبرداری و سرقت کارت عابربانکش در زمان مراجعه به دستگاه خودپرداز، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار مأموران کلانتری مرکز شهرستان ایوان قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی و استقرار گشت‌های نامحسوس در اطراف بانک‌های شلوغ شهر، فرد مورد نظر که در حال پرسه زدن بود را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، ادامه داد: در بازرسی از خودروی متهم تعداد ۳۲ قطعه کارت عابربانک متعلق به افراد مختلف کشف شد.

او اضافه کرد: متهم در اطراف باجه‌های خودپرداز کمین و پس از شناسایی افراد سالمند و بی سواد به بهانه کمک و انجام خدمات بانکی اعتماد این افراد را به خود جلب و با ترفند‌های خاص پس از اخذ رمز کارت، آن را با کارت دیگری که به همین شکل به دست آورده تعویض و حساب آن‌ها را خالی و محل را ترک کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان، بیان کرد: در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، متهم به بزه انتسابی اعتراف و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.