امام جمعه موقت سمنان گفت: قدرت و عظمت ایران اسلامی هرگونه دشمن هراسی را از میان برداشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام محمد باقر عبدوس در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گفت: اگر امروز با قدرت و مستحکم با دنیا سخن می گوییم و به آمریکا اعلام می کنیم که جمهوری اسلامی ایران برای مذاکره عجله‌ای ندارد و تا رفع تحریم‌ها و راستی آزمایی منتظر می ماند به دلیل توان و قدرت علمی و نظامی ایران اسلامی است.

وی افزود: جمهوری اسلامی در زمان مناسب با حضور مشاوران هوشیار و آگاه و در نظر گرفتن منافع ملی وارد مذاکره می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم آگاهی و هوشیاری در مقابل دشمنان گفت: دشمنان همیشه منافع خود را از جمله در پیمان‌های بین المللی در اولویت می دانند و بعد با کشور‌های جهان سوم کارمیکنند بنابراین باید در این زمینه بسیار آگاهانه تصمیم بگیریم.

حجت الاسلام عبدوس با اشاره به سخن امام خمینی (ره) درباره توخالی بودن آمریکا گفت: دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق این کشور با تمام ادعاهایش اکنون بر ماندگاری آمریکا تا انتخابات آینده امیدی ندارد و می‌گوید تا سه سال دیگر آمریکا وجود ندارد.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به گرایش جوانان به استخراج و خرید و فروش رمز ارز‌ها با برق ارزان قیمت و بدون مالیات داخلی گفت : این موضوع خطر امروز جامعه محسوب می‌شود و باید مسئولان به این خطر رسیدگی کنند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: گرچه در کشور گرانی ، کمبود‌ها و مشکلات زیادی وجود دارد، اما باهمدلی و همراهی مردم و مسئولان بر همه این مشکلات فائق می‌آییم

انتهای پیام / گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار