حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی جوان گرایی و استفاده از دانش و علم جوانان در حوزه های مختلف کشور را نیروی محرکه توسعه و آبادانی معرفی کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام  و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان با اشاره به ارسال سوخت از ایران به لبنان به دستور سید حسن نصرالله  گفت: این حرکت مبتکرانه به نفع دو کشور  است و آمریکا با تحریم سوخت میخواست تا لبنان در مقابل حزب الله و ایران بایستد که این اقدام مقتدارانه آمریکا را در موضع انفعال کشاند.

خطیب نماز جمعه سمنان با اشاره به اینکه ایران حرکت طالبان و اقدامات دیگر کشور‌ها را در این منطقه هوشمندانه رصد می‌کند گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران همراه با مردمی است که دین، زبان و فرهنگ مشترکی با ما دارند و اگر دولت جدید افغانستان همه‌ی مذاهب و گروه‌های افغان را حمایت کند مورد تایید کشور و سیاست‌های ما نیز هم خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان هم چنین سفر رییس جمهور به استان‌های خوزستان و سیستان و بلوچستان را سبب مرتفع ساختن مشکلات محرومان یادداور شد و گفت: مسئولان در فاصله‌ی تغییر دولت کار مردم را رها نکنند و با جدیت پیگیر رفع مشکل وآبادانی کشور باشند.

امام جمعه سمنان در ادامه به حمایت از جوانان و واگذاری امور به دست آنان تاکید کرد و افزود: مطالبه گری جوانان موتور محرکه به سوی افق‌های روشن و پیشرفت جامعه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار