مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد میزان مصرف برق در این استان هم اکنون به ۳۹۸ مگاوات رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی زاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد  از افزایش هفت و نیم درصدی میزان مصرف برق طی چند روز گذشته در این استان خبر داد و گفت: میزان مصرف برق در این استان هم اکنون به ۳۹۸ مگاوات رسید و طبق پیش بینی‌ها باید مصرف برق کاهش پیدا می کرد ولی  متاسفانه شاهد افزایش هفت و نیم درصدی مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

معتمدی زاده افزود:گچساران با ۱۵۴مگاوات و چرام با ۲۲ مگاوات بیشترین و کمترین مصرف را دارند که انتظار می‌رود مشترکان در کاهش مصرف ما را همکاری و همراهی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم خواست از روشن کردن وسایل پُرمصرف در ساعت پیک مصرف خودداری کنند.

معتمدی زاده با تاکید بر تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی و شرایط بیماری کرونا گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان باید برق این مراکز را تامین کند تا کادر درمان و بیماران با مشکلی برخورد نکند.

او ساعت پیک مصرف برق در این استان را از ساعت ۱۳ تا ۱۸ و ۲۰ تا ۲۳ عنوان و گفت: خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات غیرضروری از سوی مشترک برق در شرایط کنونی بسیار با اهمیت است.

او با تاکید بر اینکه با خاموش کردن هر یک لامپ ۱۰۰ وات شاهد مدیریت صد‌ها مگاوات برق در کشور خواهیم بود، افزود: با مدیریت مصرف برق می‌توان کمک شایانی به اقتصاد ایران در حوزه زیرساختی صنعت برق کرد.

تعداد مشترکین برق در استان کهگیلویه و بویراحمد بیش از ۲۷۲ هزار اشتراک هستند و بیش از ۸۰ درصد این مشترکین را مشترکان خانگی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.