اجرای ۶۷ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در گچساران

۶۷ عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در شهرستان گچساران اجرا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، سرهنگ باقر پسنده فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: ۶۷ عنوان برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سرفصل‌های مختلف در شهر دوگنبدان و روستا‌های این شهرستان اجرا می‌شود.

سرهنگ باقر پسنده افزود: اجرای رژه خودرویی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، برپایی و افتتاحیه نمایشگاه صنایع دستی، برگزاری مسابقه با موضوع وصیت نامه شهید سلیمانی بصورت مجازی و نواختن زنگ مقاومت در مدارس از جمله این برنامه‌هاست.

سرهنگ پسنده برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع دفاع مقدس، عطرافشانی گلزار مطهرشهداء، برگزاری اردو‌های فرهنگی زیارتی و نشست‌های بصیرتی، برگزاری مراسم شبی با شهداء، برپایی میز خدمت و بازدید مسئولان از محلات کم برخورار را نیز از مهمترین برنامه‌هایی هفته دفاع مقدس در شهرستان گچساران اعلام کرد.

او با بیان اینکه مسابقات ورزشی بومی محلی، اردو‌های جهادی، دیدار و سرکشی از کادر درمان، توزیع نوشت افزار بین نیازمندان، طرح همگام با کشاورز را از دیگر برنامه‌های این هفته بیان کرد و گفت: همه این برنامه‌ها بر مبنای اهداف، رویکرد گفتمانی، سیاست‌ها و راهبرد‌های حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان گچساران با اشاره به اینکه شعار امسال هفته دفاع مقدس ما مقتدریم است افزود: همه برنامه‌های پیش بینی شده برای هفته دفاع مقدس با محوریت مردم اجرا می‌شود.

 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.