رییس مرکز بهداشت دیواندره گفت: از زمان شروع تزریق واکسن کرونا در این شهرستان ۴۵ هزار و ۱۹۱ دز واکسن کرونا به جمعیت هدف تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، میرزایی رییس مرکز بهداشت دیواندره اظهار داشت: هم اکنون سه پایگاه در شهر دیواندره و ۱۰ مرکز در روستاهای شهرستان برای واکسیناسیون علیه بیماری کرونا مشخص و واکسیناسیون انجام می‌شود و براساس آخرین آمار ۹۸ درصد افراد بالای ۶۰ سال نوبت اول و دوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

او افزود: افراد بالای ۱۸سال در جمعیت شهری و روستایی برای تزریق واکسن کرونا به پایگا‌ه های مشخص شده مراجعه کنند تا روند واکسیناسیون برای مقابله با بیماری کووید ۱۹ شتاب بیشتری بگیرد.

رییس مرکز بهداشت دیواندره تاکید کرد: افرادی که علائم کرونا دارند با توجه به شروع پیک پنجم باید سریع به پزشک مراجعه کرده و تحت درمان قرار بگیرند، در این روز‌ها افرادی مشاهده می‌شود که چند روز از بیماری گذشته و با بد حالی به بیمارستان مراجعه می‌کنند که درمان آنان با مشکل مواجه می‌شوند.

میرزایی با اشاره به بستری ۱۴ نفر از شهروندان دیواندره ای در بخش اورژانس تنفسی بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان تاکید کرد: مردم از دورهمی ها و  برگزاری مراسم‌های مختلف دوری کرده تا بتوانیم پیک پنچم را با تلفات کمتری پشت سر بگذاریم.

رییس مرکز بهداشت دیواندره ادامه داد: تزریق واکسن برای ۴۵مادرباردار ۱۲ هفته به بالا با مشاوره پزشک در بیمارستان امام خمینی (ره) انجام شده است.

میرزایی گفت: علاوه بر اولویت گروه‌های سنی گروه‌های خاص بالای ۱۸ سال شامل بیماران دیابتی و قلبی عروقی با تایید و گروه پزشک متخصص برای دریافت واکسن در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.