رییس مرکز بهداشت سقز با اشاره به اینکه روزانه در این شهرستان ۲ هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود گفت: بیش از ۱۰۰ هزار دز واکسن در سقز تزریق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،پروین خسرو پور رییس مرکز بهداشت سقز اظهار داشت: در این شهرستان روزانه ۲ هزار و ۵۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود.

او افزود: در حال حاضر سه مرکز تجمیعی در سالن ورزشی شهید کاظمی واقع در بلوار انقلاب، سالن شهید فهمیده در منطقه سیلو در خیابان ۳۲ متری و مرکز سوم هم در دانشگاه آزاد واقع در میدان مکریان، ورودی از سمت سنندج در حال واکسینه کردن مردم هستند.

رییس مرکز بهداشت سقز بیان کرد: با توجه به واکسیناسیون افراد با سن بالا، آمار مرگ و میر در این سنین کم شده است و امیدواریم تا سه ماه آینده همزمان با سراسر کشور روند واکسیناسیون را در سقز به اتمام برسانیم و موفق شویم زنجیره ویروس منحوس کرونا را قطع کنیم.

خسروپور گفت: در حال حاضر ۱۱ تیم کار واکسیناسیون گرو‌ه های هدف در شهر سقز را انجام می‌دهند و قرار است ۲ تیم دیگر را نیز اضافه کنیم تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری بگیرد.

او افزود: روزانه در شهرستان سقز ۲ هزارو ۵۰۰ دز واکسن تزریق می‌شود و امیدواریم این روند را روزانه به سه هزار و حتی بیشتر افزایش دهیم.

رییس مرکز بهداشت سقز با بیان اینکه سیستم نوبت دهی را در مراکز واکسیناسیون راه اندازی کرده ایم گفت: با این کار هم افراد معطلی بسیار کمی در مراکز دارند و هم از اعتراض افرادی که کم حوصله هستند نیز کاسته ایم.

خسرو پور تاکید کرد: اگر واکسن به موقع در دسترس باشد، امیدواریم تا سه ماه آینده روند واکسیناسیون را در این شهرستان به اتمام برسانیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.