شهرداری منطقه ۵ شهرداری تهران در رابطه با ایجاد آلودگی صوتی برای ساکنان منطقه به دلیل حضور یک کارگاه تعمیرات مخازن زباله در نزدیکی مناطق مسکونی توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آلودگی صوتی ناشی از تعمیر مخازن زباله باعث گلایه ساکنان منطقه 5 شهر تهران شده است.

چند شهروند منطقه 5 شهرداری تهران با تماس و ارسال فیلم برای باشگاه خبرنگاران جوان از ایجاد آلودگی صوتی ناشی از تعمیر مخازن زباله نزدیک منازل مسکونی شکایت کردند.

با پیگیری های خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از شهرداری منطقه 5  تهران ،شهرداری این منطقه در پاسخ به نارضایتی شهروندان نسبت به آلودگی صوتی حاصل از تعمیر مخازن فرسوده زباله در اتوبان ستاری گفت:ضمن پوزش از شهروندان عزیز به اطلاع می‌رساند: سایت تعمیر و اورهال مخازن فرسوده با هدف کاهش هزینه‌های شهری، افزایش کیفیت خدمات رسانی و حفاظت از محیط زیست در فضای مسقف و دور از محیط مسکونی در نیمه دوم مردادماه راه اندازی شد.

وی افزود:در این سایت تاکید شد که بخش پر سر و صدای روند تعمیر در ساعات متعارف روز انجام شود که کمترین مزاحمت را برای شهروندان  داشته باشد و حسب دستور شهردار منطقه طی هفته جاری عایق‌های صوتی در این محوطه این کارگاه نصب خواهد شد و دیگر مزاحمتی متوجه شهروندان  نخواهد بود.

به اطلاع شهروندان منطقه می‌رساند این اقدام در جهت به کارگیری و تعمیرات اساسی قریب به ۱۴۰۰ مخزن فرسوده منطقه ۵ صورت گرفته است.


بیشتربخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار