امام جمعه موقت ارومیه گفت: دولت جدید، کانون های فساد که در برخی سازمان ها و وزارتخانه ها وجود دارد و مشکل اصلی و مهم اقتصاد ماست، باید نابود کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حجت الاسلام محمد حیدری زاد در خطبه های این هفته نمازجمعه ارومیه گفت: مردم خواهان این هستند که مسوولان دولت سیزدهم به عنوان دولت مردمی و انقلابی با همان روحیه جهادی، شبانه روز تلاش کنند.

وی اضافه کرد: دولت باید با افرادی که منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح می دهند و عامل رانت هستند، به شدت برخورد کند.

امام جمعه موقت ارومیه بیان کرد: انتظار دیگری که ملت از این دولت دارد، این است که دولتمردان به وظایف اصلی خودشان مشغول باشند و برخلاف خواسته دشمن مبنی بر ایجاد فضای روانی و مشغول کردن دولتمردان به مسائل کاذب، اجازه ندهند که حواس دولت از وظیفه اصلی دور شود.

حجت الاسلام حیدری زاد، انقلاب اسلامی و اشاعه روزافزون مفاهیم مربوط به این انقلاب در منطقه و جهان را محصول مجاهدت های عزتمندانه ملت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و ادامه داد: امروز پیروان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با پیروی از فرهنگ عاشورایی، تحولات منطقه خاورمیانه را رقم می زنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره علمای اسلام به ویژه آیت الله طالقانی، شهید مدنی و دیگر شهدای دوران انقلاب اسلامی اظهار کرد: روحانیت اصیل و علمای راستین همیشه در دفاع از حقوق ملت جانفشانی کرده اند و شهدای روحانیت در طول تاریخ و تاریخ معاصر شاهد این قضیه است

وی گفت: روحانیت همیشه دشمن سرسخت سرمایه داری بوده اند و امروز آمریکا به عنوان سردمدار سرمایه داری در جهان، بزرگترین دشمنش را امام راحل، مقام معظم رهبری و روحانیت انقلابی می داند.

امام جمعه موقت ارومیه با یادآوری سالروز انفجار ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ در برج های دوقلوی آمریکا افزود: هنوز مشخص نشده چه کسی این برج ها را منفجر کرده ولی تحلیل گران مستقل و منصف به این نتیجه رسیدند که این انفجار نمایشی، نتیجه کار استراتژیست های آمریکا برای سلطه بر جهان و خاورمیانه بود.

حجت الاسلام حیدری زاد اضافه کرد: اصل هدف آنها این است که در مقابل امواج اثرگذار انقلاب اسلامی بایستند.

وی اظهار کرد: هم اکنون راهبرد آمریکا و جمهوری اسلامی ایران در مقابل هم قرار گرفت و البته تحلیل گران معترف هستند که در این تقابل، راهبرد رهبری معظم انقلاب، پیروز بوده است.

وی با تسلیت پنجم ماه صفر، سالروز شهادت حضرت رقیه دخت امام حسین (ع)، ادامه داد: حضرت رقیه (س) بانوی سه ساله ای است که امروز رهبر و مقتدای تمام آزادی خواهان و موحدان جهان بوده و مزار ایشان، مشعل هدایت آزادیخواهان است.

انتهای پیام/ ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.